JOAN BARCELÓ MATAS, EX ALUMNO, DE SAN JUAN (MALLORCA) NOS DESEA UNAS BUENAS FIESTAS Y FELIZ 2021

VERSIÓ EN CATALÀ

Amic Jesús ,
Sempre resulta agradable rebre una felicitació de la família i dels amics, siguin d’ avui o de l’antigor. Haver passat pel Convent de la Missió i haver estudiat humanitats a l’ Escola Apostòlica ha deixat dins la meva ànima una petjada de gratitud i admiració. Gràcies a tots els amics, professors i monitors que ens ajudaren en el nostre itinerari formatiu. Sempre he fet una valoració molt positiva de la formació humana i acadèmica rebuda . Un centre d’estudis reduït, treball d’artesania amb educació en valors. Puc afirmar que si pogués posar una qualificació al Centre la meva nota seria : excel.lent cum laude. Aprenguérem a cantar nadales i a viure el Nadal cristià, llatí i grec, català i castellà,matemàtiques , música i plàstica etc. Aprendre a conviure amb germanor i amb respecte a la natura, primeres notícies d’ecologia que ens donava el Pare Amador Bauzá durant les excursions a la muntanya, o durant els dies a la mar.

Els dies passen . Torna arribar Nadal i refrescam els bons sentiments de recordança i tal vegada enyorança d’una època que no tornarà. Amb el record ben viu d’ uns amics i d’una Institució
que volia donar-nos educació.
Amb una salutació molt afectuosa us desitjo un molt bon Nadal 2020
un amic i servidor,
Joan Barceló. Sant Joan

________________________________________________________

VERSIÓN EN CASTELLANO

Amigo Jesús:

Siempre resulta agradable recibir una felicitación de la familia y de los amigos, sean de hoy o de la antigüedad. Haber pasado por el Convento de la Misión y haber estudiado humanidades en la Escuela Apostólica ha dejado en mi alma una huella de gratitud y admiración. Gracias a todos los amigos, profesores y monitores que nos ayudaron en nuestro itinerario formativo. Siempre he hecho una valoración muy positiva de la formación humana y académica recibida. Un centro de estudios reducido, trabajo de artesanía con educación en valores. Puedo afirmar que si pudiera poner una calificación al Centro mi nota sería: excelente cum laude. Aprendimos a cantar villancicos y a vivir la Navidad cristiana, latín y griego, catalán y castellano, matemáticas, música y plástica etc. Aprender a convivir con hermandad y con respeto a la naturaleza, primeras noticias de ecología que nos daba el Padre Amador Bauzá durante las excursiones a la montaña, o durante los días en el mar. Los días pasan. Vuelve llegar Navidad y refrescamiento los buenos sentimientos de recuerdo y tal vez añoranza de una época que no volverá. Con el recuerdo vivo de unos amigos y de una Institución que quería darnos educación.

Con un saludo muy afectuoso os deseo un feliz Navidad 2020.

Un amigo y servidor,

Joan Barceló. San Juan

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.